Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2016

ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΤΑ ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΟΥΛΑ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ



Η Ομάδα Δράσης και Αλληλεγγύης Αλεξάνδρειας απευθύνει κάλεσμα σε όσους έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν ένα παιχνίδι συνοδευμένο από μια κάρτα με ευχές.

Τα παιχνίδια θα παραδοθούν στα παιδιά των προσφύγων που φιλοξενούνται στο camp της Αλεξάνδρειας κατά την διάρκεια γιορτής που θα πραγματοποιηθεί τις ημέρες των Χριστουγέννων .
Να δώσουμε όλοι μαζί την δυνατότητα στους μικρούς πρόσφυγες να ταξιδέψουν μακριά από τους εφιάλτες που τους συνοδεύουν στο δύσκολο ταξίδι τους , γιατί αν γλυτώσει το παιδί υπάρχει ΕΛΠΙΔΑ.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Τα παιχνίδια να είναι σε καλή κατάσταση και κατά προτίμηση να μην χρειάζονται μπαταρίες.

 Όλες οι ευχές θα μεταφραστούν για να μπορέσουν να διαβαστούν και να δώσουν δύναμη στους μικρούς πρόσφυγες.

Τα παιχνίδια θα συγκεντρώνονται μέχρι τις 12/12 στα παρακάτω σημεία :

·         Επιδιορθώσεις και Οικολογικά ρούχα MuMu organic- Αθηνά Μπεντίλα Δ. Βετσοπούλου 136 Στοά Παπαποστόλου Έναντι Δημοτικού θερινού κινηματογράφου.

·         ELTA COURIER - Γεωργία Μπεντίλα Ταχυμεταφορές αντικειμένων και εγγράφων. Φιλίππου 55 Αλεξανδρεια Πλατεία Ελευθερίας.


·         Re Art - Στανέλλου Ιωάννα Δημιουργίες στολισμού ,βαφτίσεων , διακοσμήσεις. Ελευθεριου Βενιζελου 59 Έναντι ξενοδοχείο ΜΑΝΘΟΣ.

2 σχόλια:

  1. Είμαι ένας συνταξιούχος τραπεζίτης που εργάζεται η καρδιά με την τράπεζά μου. Έχω πολλά χρήματα στο λογαριασμό μου και την ανησυχία μου είναι να βοηθήσει τους ανθρώπους να μην έχουν τα μέσα για να ολοκληρώσουν το έργο τους, θα βοηθήσει τους ανθρώπους σοβαρή και ειλικρινής, ο οποίος μπορεί να αποπληρώσει ένα δάνειο στην κανονική ώρα. I προσφέρουν βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα δάνεια από το 2000 ΕΥΡΩ 5.000.000 ΕΥΡΩ και πέρα. Ακμή μου γίνεται με τιμή από 3 έως 5%. Αν σας ενδιαφέρει, επικοινωνήστε μαζί μου cassandrabazarov@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προσφορά δανείου

    Μήπως χρειάζεστε ένα γρήγορο δάνειο χρειάζονται ένα δάνειο για την αγορά του σπιτιού σας, για επαγγελματικούς λόγους, για την αγορά ενός αυτοκινήτου, αγοράστε μοτοσικλέτα, για να δημιουργήσετε τη δική σας επιχείρηση. Δίνουμε προσωπικά δάνεια από το 2000 € έως 800.000 €, με ποσοστό κουπόνι του 3%. Αν είστε στην ανάγκη να έρθετε σε επαφή μαζί μου στο δικό μου email.

    Email: stephannefillon@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή